Tuesday, September 2, 2008

witam wszystkich!!!

witam...
postanowiłem założyć swój blog ze zdjęciami..czemu tak zdecydowałem nie wiem sam. Być może dlatego, że mój blog z rysunkami krispaintings.blogspot.com okazał się strzałem w 10.
Nie umieszczam tu zdjęć by się chwalić chociaż ta wersja zaprzecza sama sobie bo jednak pokazuję je wszystkim a to jest jednoznaczne..jednak doświadczenie pokazało, że blog ze swoimi pracami motywuje do dalszej pracy i mam nadzieję, że tak będzie i tym razem.
Mam również nadzieję, że zdołam połączyć wszystkie moje zajęcia z prowadzeniem dwóch blogów:)
serdecznie zapraszam do oglądania moich fotograficznych wypocin..zaznaczam jednocześnie, że dopiero zaczynam zabawę aparatem:)
trzymajcie za mnie kciuki:)

2 comments:

Kacha :) said...

Blog z rysunkami rzeczywiście był strzałem w 10:)
i ten też takim będzie:)
widziałam już kilka Twoich prac i bez wątpienia mogę stwierdzić, że są świetne:)
Powodzenia w realizacji coraz to nowych pomysłów!:)

Anonymous said...

No stary już dawno Ciebie na to namawiałem i widzę, że się w końcu skusiłeś :D Tylko kurna konkurencje mi robisz... Do tego ja prawie 2 miechy nic nowego nie dałem a masa zdjęć zalega na HD... Powodzenia i szybkiego przyswajania wiedzy w dziedzinie fotografii :D